de ba händer

Gomorn'

När vi är ute och filmar så improviserar vi som fan. 90% kommer vi på på plats. Det är en del av charmen, man vet aldrig vad som kommer hända, men mest troligt skadar någon sig nog.
När jag tänker efter så är UPD som Fredrik nästan, båda vart till av en slump. Tror vi skulle köra fyrhjuling hos Martin och jag tänkte att jag kan ta med mig familjekameran för att filma lite, för att senare klippa skiten. Vi åkte fyrhjuling ett tag men sen gick det över till att filma Oskar när han gjorde illa sig. Nästa gång vi for till martin så var tanken helt på att få filmmaterial då folk slår sig. Vi laddade upp skiten på freeride.se och fick mest bra respons. Sen dess har vi ba kört på, me improv stilen. Vi kan ha en tanke eller ingen då vi far ut men det slutar oftast med att något awesome händer.

Allt detta kom jag att tänka på då jag såg detta klipp. Kvällen började med att vi inte skulle göra ngt alls men jag tar alltid med mig kameran, det slutade me att vi välte målet fram o tillbaka(kan ladda upp det klippet också) för att sedan skada oss på detta sätt:



Jävulst shysst thumbnail btw.

/NiclasTypBäst

Kommentarer
Postat av: ludvig hällund

shysst röv

2011-08-02 @ 13:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0