Civilisation och mytologi

Jadu...

Vi var o filmade i helgen, i det alltid så trevliga Degernäset. Jag skojar inte om jag säger att vi hatar inte att filma awesome grejer asså... Vi gjorde nog de sjukaste vi nånsin gjort... jag vill inte avslöja mer än att oskar fick en fläskläpp och vart blå i ansiktet.

För veckans klipp så ville jag tänka outside the box liksom. Göra något ingen annan gjort tidigare... Låt mig presentera

NICKES MOBIL THE MOVIE!!
(som ni kanske kan förstå så är allt filmat av min mobil...)



/Niclas snart 18 år

Kommentarer
Postat av: Algot Fredriksson

bra sjunget

2011-02-11 @ 09:29:19
URL: http://algot.pussy.se
Postat av: ogge

lol fack va lame :Pnär vi hoppa i busket wtf lol

2011-02-12 @ 02:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0