Kyla och Slapphet

Tja. Görni? K.

Denna dag i degernäs var en grovt slapp sådan. Kom dit halv elva ungefär. Väckte fredde och martin. Låg i soffan till tolv ungerfär. Gick ut. Tittade runt. Då kom ja på att jag tidigare mötte martins farsa som sa, "Jag kan ju dra igång snöslungan bak på traktorn om det kan vara något". Jorå, såklart kan det vara något...

Jag avslutar med 2 st bilder på vad som hände. 





Får inte glömma bort att säga veckans vinnare... *trummvirvel*  Selma Fagerström, Östersund.
Grattis må jag säga, en årsförbrukning av vaselin och gurkor. Inte illa det, ha så kul.

Eller som martin brukar säga: "Håll käft idiot innan jag slår dig"

Auf Wienerschen

/Niclas med Sexpack

Kommentarer
Postat av: Paow

Tja tja. Rubriken suger!

2011-01-11 @ 23:35:18
Postat av: nisse

kalt?

2011-01-12 @ 14:41:22
Postat av: nicke

jo... det var kallt

2011-01-12 @ 16:55:44
Postat av: lolers

haha xD video kommer äga :D

2011-01-12 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0