snabb mat

Tjenare tjenare!

För er som fortfarande tittar in här lite då och då ber jag om ursäkt till. Vi har varit förjävligt dåliga på att uppdatera bloggen och youtubekanalen. Men det ska vi ändra på. Snart är vintern här och det är då vi lever. Vi har väldigt mycket idéer för vintern och det kommer bli sjukt. Vänta bara.
För att starta igång denna säsong så for vi ut en kylig bakislördag till Degernäs för att filma lite. Jag har alltid haft en idé att äta mat i höga hastigheter vore något riktigt tufft. Denna dag satte vi idén i spel. Vi köpte diverse snabbmat och desserter och jag fick då mumsa i mig dem. Detta hände:
/NiclasÄtaBörManAnnarsDörManAvAids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0