lägg en kråka där tack

Tja!
En sak som jag kanske inte har nämnt är att ett par snubbar från USA har kontaktat mig och undrat om de kunde använda några av våra klipp i deras tv-program. Ett utav programmen heter "Dumb Stuff on Wheels" och är redan packat å klart och ska sändas snart eller så har det redan sänts. De ska ha klippet då Bson åker på biltaket i ett tält. (Ska se om jag kan ladda upp det på tuben).
Har ni nånsin sett ett program på 6an där det är mycket inzoomnigar på klippen, dramatisk musik och en gubbe med tuff röst som gör voiceover? Inte? Ok. Men vi ska vara med i ett sådant program, "Top 20 Most Shocking" heter programmet och de vill ha Jens trädstunt. Jag tror det kommer bli awesome. Apropå om det så skrev Ludde under kontraktet till det för nån dag sedan. Såhär såg det ut...
Han hatar int armar...
/Nicke

Kommentarer
Postat av: steffe

vad fet han var

2011-10-10 @ 23:28:32
Postat av: leffe

Riktigt vältränad om man jämför med den där andre.



P.S andre är väl den där sjukt feta killen?

2011-10-31 @ 01:14:44
Postat av: stefan

Nej den sjukt feta killen är Niclas har jag för mig, men han är sjukt söt ändå /steffe aka stefan @ stockholmpriiiide

2011-11-06 @ 11:58:35
URL: http://www.google.se
Postat av: Gurra

hey andré är det där fettot right?, han som ser ut som en jävla val.. haha visade en bild på andré för mina föräldrar, haha.. som vi skrattade, satans tjock

2011-12-23 @ 03:33:07
Postat av: maja

Oj så min Ludvig är!! vill bara pussa på honom om han nu inte hade varit så jävla aggressiv.

2011-12-23 @ 03:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0