ny kamran

A tjena.
Som några av er redan vet så var Leonardo i Shutter Island en patient där redan från början men det har inget med det här att göra. Utan jag har skaffat en ny kamera!! Fast det var ju ett tag sedan, jag har bara inte snackat något om det. Det vart en Canon EOS 550D.
Tydligen ska denna pärla göra 0-100 på 5 sek, som är väldigt bra för denna årsmodel.
I andra nyheter så kände jag att detta var nästa steg i kameraväg och när inte pengarna är ett problem så letar man alltid efter en ursäkt att lätta på det eviga trycket i börsen. Om det var några som la märke till det så har jag redan filmat en video med denna kamera. Jo, "Kan Oskar Stava?" S01E01, spelades in med nykameran. Fast det var ju ett tag sedan. Den videon hittar ni HÄR.
En till liten grej som hände nyligen är att jag köpte till ett fint litet objektiv till 550D'n. Det vart ett 8mm fisheye glugg av Samyang.
Har också hunnit filma in en liten snutt med detta objektiv. Dock så är det inte ett klipp från UPD, så det är inga stunts i den. MEN, det är fullt med pk kan jag lova. Det klippet hittar ni HÄR.
Och nu när höstlovet är här så ska man ju såklart fira det. Här på Upd så ska det firas med att dricka onödigt mycket alkohol på väldigt lite tid. Vi har tillomed bestämt att filma skiten. Så se fram imot en potentiell supa och spy film från yours truly. Ehm aa, vi syns på Dada Life på lördag. Jatack hej.
/NickeCallMeWhatYouWantToCallItImAFuckingAlcoholic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0