nice du blöder!!!

Hejsan gott folk!

Jag glömde uppdatera bloggen igårkväll för att visa nya videon. Så jag tar å gör det nu istället. Denna vecka har jag något alldeldes speciellt att bjuda på. Denna idé kom först till i mitt galna huvud vintern 09/10 men filmades aldrig då. Sedan dess har jag alltid haft den i bakhuvet och alltid velat filmat den. Sen vintern 10/11... Då jävlar. Oskar hade precis suttit i ett träd, faceplantat in i ett annat för att sedan backflippa till nacklandning och det kändes som ett bra slut på dagen. Men vi var hungriga för mer... Efter vi snackat en stund efter Oskars bravad så pitchade jag idén till grabbarna. Vi alla var nog lite trötta men förstod hur fett med awesome det skulle va om allting gick som planerat. Tre stycken tappra själar tog sin upp i trätopparna, sen bevittnade resten nått utav det mäktigaste vi någonsin sett i våra liv:
På återseende!
/Nicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0