samsung fortfarande?!

Hej
För exakt 7 dagar sedan så avslutades Samsung's "Big Bang Galaxy" tävling. Tävlingen gick ut på att man ska göra videoklipp under en viss tid under vissa teman och sedan få en massa views. För oss så gick det sådär... Vi öppnade väldigt starkt med ett klipp då Andre åker på ett biltak inuti ett tält och jag(Nicke) som flyger från taket i kalsonger. Det fick ungefär 5k views. Sen kom larsken och gjorde ett fett stunt med ett träd. Sen Ogges ölburk stunt.
Men sen vart de paus och jag glömde faktiskt bort tävlingen där ett tag... Tävlingen började lida till sitt slut och då kom jag på att jag har en video kvar att göra. Jag slänger hastigt ihop 2st videos för att vara på den säkra sidan.
Här är dom!:
/NickeLuktarEjSomEnPissoar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0